Είναι ο κειμενογράφος σας κοντά σας;

Δεν εννοούμε συναισθηματικά, αλλά “γεωγραφικά”!

Είστε μέσα στην εποχή σας.  Παρακολουθείτε τα social media, διαβάζετε blogs, παρατηρείτε τον τρόπο που προβάλλονται  επαγγελματίες και επιχειρήσεις στο διαδίκτυο, αναγνωρίζετε τη δύναμή του.

Βλέπετε και επιθυμείτε τη δική σας ξεχωριστή παρουσία στο internet.

Φαντάζεστε τις σελίδες σας στα social media, φαντάζεστε το blog σας με θέματα που ενδιαφέρουν τους πελάτες σας, φαντάζεστε ότι συνεχώς έχετε την δυνατότητα και τον τρόπο να πείτε όσα θέλετε σε εκείνους που θέλετε.

Και, προφανώς έχετε αποφασίσει ότι θα αναθέσετε στους ειδικούς το έργο της επικοινωνίας σας με το κοινό σας για να υλοποιήσετε την επιθυμία σας.

Η εικόνα σας στο διαδίκτυο απαιτεί:

  • Συνοχή
  • Συνέπεια
  • Στόχο
  • Στρατηγική

Πάνω από όλα απαιτεί ένα ελκυστικό, ουσιώδες και έγκυρο περιεχόμενο, γιατί όπως είπε εδώ και αρκετά χρόνια ο Bill Gates, “CONTENT IS KING”.

Ένα περιεχόμενο που θα μιλάει για εσάς με τις ωραιότερες φωτογραφίες και με τα καλύτερα λόγια.

Τα Κείμενα

Ας επικεντρωθούμε στα λόγια, αν και στο TEXTUM συνεργαζόμαστε και με εξαιρετικούς φωτογράφους!

Τα κείμενα που πρεσβεύουν εσάς και την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο είναι η ταυτότητά σας.

Από τις λεζάντες σας στα social media, τους τίτλους και υπότιτλους στην ιστοσελίδα σας, τα συνθήματα [πόσο σημαντικά τα συνθήματα!] ως την υποδοχή των πελατών σας στο messenger, η σημασία των κειμένων σας είναι μεγάλη.

Δεν μιλάμε φυσικά για θέματα σύνταξης και ορθογραφίας, αυτά τα θεωρούμε δεδομένα.

Μιλάμε για έννοιες, για ουσία, για πρωτοτυπία και συντομία.

Μιλάμε για συναίσθημα, για αφήγηση, για εικόνα.

Μιλάμε για σχήματα και αρώματα.

Για ό, τι μπορεί να πλάσει κάποιος, και εν προκειμένω ο κειμενογράφος σας, με τις λέξεις. Και το δημιούργημά του να είναι… εσείς.

Οι μέθοδοι να συμβεί αυτό, να σας εκπροσωπούν δηλαδή απόλυτα τα κείμενά σας, είναι περισσότερες από μία: Story telling με συναίσθημα, περιγραφική γραφή που φτιάχνει εικόνες, λιτή και αυστηρή παρουσίαση, μόνον αγγλικά, αποφθέγματα και πολλές ακόμα.

Εκτός από τους τρόπους και την στρατηγική που θα χρησιμοποιήσει ο κειμενογράφος σας στο διαδίκτυο, είναι πάρα πολύ σημαντικό να εξετάσετε την εγγύτητά σας με εκείνον.

Τοπικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες.

Για να το ξεκαθαρίσουμε, η έννοια της εγγύτητας εδώ είναι κυριολεκτική!

Δεν εννοούμε καθόλου ότι πρέπει να είστε φίλοι ή να έχετε την ίδια φιλοσοφία ζωής (αν και αυτό βοηθάει πολύ). Εννοούμε να είστε πραγματικά κοντά. Να ζείτε στην ίδια πόλη.

Αυτό φυσικά ισχύει για πολλές περιπτώσεις, όχι για όλες.

Ισχύει οπωσδήποτε για τις τοπικές επιχειρήσεις που απευθύνονται στο εντόπιο κοινό. Είναι πολύ ουσιώδης και αποτελεσματική η επικοινωνία σας όταν ο ειδικός που την αναλαμβάνει, εκτός από την δουλειά του γνωρίζει καλά και την πόλη. Όταν ξέρει τις συνήθειες των ντόπιων, την ιστορία, τον πολιτισμό τους. Όταν έχει ζώσα επαφή με την αγορά και όταν κινείται μέσα σε αυτήν. Είναι ουσιώδες γιατί μαζί με τις τεχνικές με τις οποίες θα προσεγγίσει το κοινό σας, παρέχοντάς σας τις υπηρεσίες του, θα αξιοποιήσει τις διαισθητικές εκείνες ικανότητες που μιλούν στην καρδιά του δέκτη.

Ισχύει οπωσδήποτε και για τις τοπικές επιχειρήσεις που απευθύνονται στο κοινό των επισκεπτών και στοχεύουν στην προβολή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του τόπου. Τότε το τοπικό στοιχείο πρέπει να προβληθεί αυθεντικά, με γνώση και συναίσθηση. Όλοι έχουμε νιώσει πόσο άχαρος είναι ένας ηθοποιός που καμώνεται ότι μιλάει κερκυραϊκά, χωρίς να είναι Κερκυραίος. Εάν δε θέλουμε ένα παρόμοιο αποτέλεσμα, είναι κρίσιμο να αναθέσουμε την επικοινωνία μας σε ανθρώπους με βαθιά γνώση της κουλτούρας κάθε τόπου.

Η περίπτωση της Κέρκυρας.

Η Κέρκυρα εξαιτίας της πλούσιας ιστορίας της έχει σχηματίσει τα δικά της πολιτισμικά χαρακτηριστικά. Η ρυμοτομία της πόλης, η άυλη πολιτισμική κληρονομιά, η κουλτούρα των κατοίκων της υπαίθρου και των κατοίκων της πόλης, οι εναλλαγές του φυσικού τοπίου, το παρελθόν και το παρόν της κοινωνικής και οικονομικής ζωής είναι μερικά από τα στοιχεία που συνθέτουν την φυσιογνωμία της.

Για τους επαγγελματίες εκείνους και τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να επικοινωνήσουν την ταυτότητα του νησιού ή και μόνο της πόλης στο στοχευόμενο κοινό τους αλλά και για τους επαγγελματίες που απευθύνονται στο εντόπιο κοινό, η βαθιά γνώση  της τοπικής ιδιοσυγκρασίας έχει τον δικό της ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα.

Υπάρχουν πάντα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες για τις οποίες η εντοπιότητα δεν έχει σημασία.

Ωστόσο εάν η δική σας επιχείρηση ή ιδιότητα απευθύνεται σε ένα κοινό που αλληλεπιδρά με τον τόπο, τότε έχει μεγάλη σημασία ο κειμενογράφος και κάθε επαγγελματίας που θα αναλάβει την προβολή σας να είναι «γεωγραφικά» κοντά σας!

Στο TEXTUM εργαζόμαστε δημιουργικά και με πάθος σε ό, τι αναλαμβάνουμε. Εξαιτίας όμως του background μας, της αγάπης μας  για το νησί και του πάθους μας, ας το παραδεχτούμε, για την πόλη, έχουμε πια γίνει ειδικοί στη γραφή κειμένου, λεζάντας, τίτλου, συνθήματος που έχει σημείο αναφοράς την Κέρκυρα. Δείτε κάποιες από τις τοπικές επιχειρήσεις που μας εμπιστεύθηκαν: το ιστορικό καφεστιατόριο Liston Gastrotheque, το γλυκύτατο Corfoot, το μαγικό Μικρό Νησί.

Η γραφή απαιτεί και αυτή την τεχνική μέσω της οποίας θα φτάσει στο στοχευόμενο κοινό. Έτσι, οι «κερκυραϊκές» μας γνώσεις πλαισιώνονται από εις βάθος εξειδίκευση στο SEO ώστε το καλό περιεχόμενο που δημιουργούμε για εσάς να «βρίσκει» τους πελάτες σας. Ή εκείνοι να το βρίσκουν με μια απλή αναζήτηση.

Όταν αναζητάτε κειμενογράφο, εάν ο τόπος σας είναι σημείο αναφοράς της δουλειάς σας, αναζητήστε κάποιον που τον ξέρει καλά.